Kategorije proizvoda
    Meni Zatvori

    Česta pitanja

    Prijatelji Crafteri,

    Na ovoj stranici u svakom trenutku možete pronaći odgovore na najčešća pitanja koja vas mogu zateći tokom naše saradnje. Ovu stranicu ćemo povremeno ažurirati novim odgovorima koji vas zanimaju, kako bi ubrzali proces naručivanja i podrške i ostavili više vremena za posao.

    Ako niste pronašli odgovor na vaše pitanje, slobodno nas kontaktirajte mailom na info@crafter.rs ili telefonom na 011 422 0469.


    GDE SE NALAZE VAŠI PRODAJNI OBJEKTI?
    Mapa sa označenim lokacijama Crafter prodajnih obekata se nalazi na kontakt stranici. Možete je pogledati i OVDE.


    GDE MOGU DA POGLEDAM UPUTSTVA ZA PREUZIMANJE PROIZVODA KOJE SAM PORUČIO ONLINE?
    Uputstva za lično preuzimanje online porudžbina, se nalaze na kraju procesa poručivanja. Možete ih pročitati i OVDE.


    KOJE NAČINE PLAĆANJA MOGU DA KORISTIM NA CRAFTER.RS?
    Možete platiti pouzećem i platnom karticom. Ukoliko odaberete plaćanje pouzećem, naplatu će vršiti kurir prilikom isporuke robe. Ukoliko je plaćanje platnom ili kreditnom karticom, bićete preusmereni na stranicu za plaćanje na kojoj ćete uneti podatke svoje kreditne kartice radi završetka plaćanja.


    DA LI JE POŠTARINA UKLJUČENA U CENU?
    Za porudžbine preko 3.000 dinara, isporuka je besplatna. Poštarina za iznose manje od 3.000 dinara iznosi 499 dinara sa PDV-om.


    DA LI MOGU DA PLATIM I POKLONIM CRAFTER PROIZVOD, A ISPORUKA DA BUDE NA DRUGU ADRESU?
    Možete obradovati nekoga i poslati mu poklon na adresu. Pri unosu podataka na kraju procesa poručivanja, izaberite opciju ISPORUKA NA NOVU ADRESU i unesite odgovarajuće podatke. Ova opcija je dostupna samo za plaćenu Crafter porudžbinu.


    ŽELIM DA PORUČIM ROBU ZA FIRMU, DA LI MOGU DA PLATIM SA RAČUNA FIRME?
    Ako ste registovani na Crafter kao pravno lice i uneli ste PIB pri registraciji, prikazujemo vam komercijalne uslove kreirane za pravna lica. Ukoliko ste rergistovani kao fizičko lice, ali želite da kupujete na račun firme, javite se na 011 422 0469.


    GREŠKOM SAM NARUČIO CRAFTER PROIZVOD KOJI MI NIJE POTREBAN. MOGU LI DA OTKAŽEM PORUDŽBINU I KAKO?
    Sve porudžbine prolaze proveru pre predaje kurirskoj službi. Kada vas pozove Crafter operater za potvrdu, možete da otkažete porudžbinu.


    MENJAO SAM E-MAIL ADRESU PA ŽELIM DA PROMENIM I PRISTUPNE PODATKE NA CRAFTER.RS.
    Upravljanje vašim nalogom vam je dostupno u svakom trenutku klikom na link MOJ NALOG. Tamo možete menjati sve podatke.


    NA KOJI NAČIN MOGU REKLAMIRATI ROBU AKO DOBIJEM OŠTEĆEN ILI POGREŠAN PROIZVOD?
    Pripremili smo savremena logistička rešenja i bezbedna pakovanja za sve Crafter proizvode kako bi umanjili šanse da dobijete oštećen ili pogrešan artikal. Ako se tako nešto dogodi, izaći ćemo vam u susret u najkraćem roku, kako posao ne bi čekao.


    GDE MOGU NAĆI VIŠE INFORMACIJA O CRAFTER SISTEMU PODRŠKE?
    Za sve nejasnoće pozovite nas na telefon 011 422 0469 ili nam pišite nam na mail info@crafter.rs. Takođe, možete nas kontaktirati i putem kontakt forme na sajtu